Anita Khld .
Weeehaa !
Friday 21 June 2013 15:26 | 0 comments

Gambar tiada kena mengena :)


Hai :D
Assalamualaikum :)
Sehat ?
Aku tau , aku dah lame tak update bende alah nyhh . 
Sampai keyboard + Screen berhabuk habis . FuhFuh . 

Hmm . 
Agak Agak aku nak cite ape ?
Hmm . 
Haha . 
Nak cite pasal ...
pasal .. 
pasal ..
HAH !

Cite pasal " KAWAN " atau " SAHABAT "
Sorry sesiape terasa . 
Kawan ke sahabat dulu ? 
Sahabat dulu ahh . 


SAHABAT 

Sahabat means orang yang boleh bawa kite ke jalan fisabilillah . 
Sahabat means orang yang boleh mengingatkan kita pada Allah Taa'la
TAPI .. 
aku sahabat tak ? 
Raaseenyee .. 
Macam Ada ! 
Haha . Memang ada ! 
Ni lhaa orang nyee . 



Rasenye baru die sorang .
Die sudah berubah sikit demi sedikit . 
Walaupun terkadang die over ,
tapi die tetap dengan perinsip hidup die . 
Die masih ingat Allah , 
Dalam terkadang die Over ketawe . 
Walau terkadang tersakiti hati orang , 
Walau terkadang sentiasa sedih . 
Tapi ...
Dia tetap berusaha untuk menceriakan orang lain . 
Walaupun die sedang tersakiti . 
Yahh ! 
Dear AWAK , 
tolong bimbing kite . 

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ouhkayh . 
Next topic , 
Kawan ? 
bukann !
tapi .
KAWAN BAIK !

Bile cakap pasal kawan baik ,
Mesti ramai kann . 
Kann . 
Kann . 
Haha . 
Aku pun adelah .
Ramai GILE !

Haha . 
Satu BATCH '99 Perempuan tuhh kawan baik aku !
HAHA . jangan amek diorang dari aku ouhkayh . 
huh . 
Nak - nak budak ADOLESCENT OF ABUBAKAR lhaa . 
Nak - nak Syamim , Adleen , Aisyah , Syafiqah , Aimi , ..
And banyak lagi lhaa . 
tak sanggup nak type . Tengok gamab jek lhaa . 
Ni lhaaa diorang :D


HUH !
Jatuhh kerusi sebab tengok gamba besar sangat . 
HAHA . 
Itulahh diorang . 
Termasuk aku . 
 Ni pulakk lagi satu kelas . 
OmarRiang .
"dalam riang , ada ketakwaan "

Alhamdulillah . 
Aku makin rapat dengan diorang . 
In syaa allah . 
Kelas aku pun makin rapat dengan diorang . *kot 
hahaha . 
Dengan Izin Allah , 
In syaa allah , batch aku united . 
Ameen !

Hmm . 
Nak cite ape lagi .?
Aku  bukan pandai berkarya mcm Adleen :)
Kann Syamim ? 
haha . 
Ouhkayh . 
Asslamualaikum :D

P/S : Ramadhan dah nak tiba :D

OLD | NEW
/td>